Veelgestelde Vragen
Verzending, Retourneren en Betalen
Op deze webshop biedt R2 de volgende betaalmethoden:
American Express
Apple Pay
Bancontact
Bankoverschrijving
GiroPay
Google Pay
iDeal
KBC/CBC
Klarna
Maestro
Mastercard
PayPal
Shop Pay
Sofort
UnionPay
VISA
Klarna
Wij bieden betaling door Klarna factuur voor klanten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Finland en Frankrijk. Nadat u een bestelling geplaatst hebt, ontvangt u de factuur van Klarna per e-mail. De facturering van uw bestelling wordt gedaan door Klarna. Als u niet op tijd betaalt, heeft Klarna recht een boete op te leggen. U vindt hier de voorwaarden voor betaling met een Klarna-factuur:
Ja, dat kan. Voor bestellingen met een leveringsadres in het Verenigd Koninkrijk geldt een minimaal bestelbedrag van 150 GBP. Het omruilen van artikelen is niet mogelijk voor VK bestellingen, alleen een terugbetaling is mogelijk. De VK douane rekent belastingen en invoerrechten op goederen uit de EU. Meer informatie vindt u hier: https://www.gov.uk/goods-sent-from-abroad/tax-and-duty
Na ontvangst van uw geretourneerde pakket duurt het 2-3 werkdagen voor deze wordt verwerkt in ons magazijn. Heeft u na die tijd geen update ontvangen? Neem contact met ons op via webshop@r2.amsterdam en deel de track & trace code van uw pakket zodat wij met u mee kunnen kijken.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail van de koerier-service met de track-en traceercode. U kunt de status van uw pakket traceren met deze code op de website van de koeriersdienst. Meer informatie over de verzending en levertijden is te vinden op de pagina 'verzending en retouren'.
Vind meer hierover op de pagina 'verzending en retouren'.
Het is mogelijk dat de koerier uw pakket aan een ophaalpunt heeft geleverd omdat u niet thuis was op het moment van levering. De koerier had u hierover moeten informeren. De leveringslocatie wordt vermeld in de status van de track & trace-informatie op de website van de koerier. Neem rechtstreeks contact op met de koeriersdienst of met ons via webshop@r2.amsterdam als u nog vragen heeft.
U kunt het gewenste land van bestemming selecteren in de check-out. Is een land niet vermeld? Neem contact met ons op viawebshop@R2.amsterdam.
Producten
U vindt de afmetingen van een artikel op de artikelpagina, onder de knop 'Size chart'.
Neem contact op met de winkel waar u het product hebt gekocht, zij helpen u met een geschikte oplossing.
Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar webshop@R2.amsterdam met een foto van de klacht. Wij zullen u informeren over de vervolgstappen.
Retailers
Stuur een e-mail naar onze B2B-afdeling via sales@R2.amsterdam, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Controleer of u op de juiste pagina probeert aan te melden: b2b.r2.amsterdam/en/login
Lukt het niet of bent u uw wachtwoord vergeten? Stuur een e-mail naar de sales@r2.amsterdam.
Stuur een e-mail naar sales@r2.amsterdam of bel +31 (0) 346-281976
Kortingscodes
Na aanmelding voor de nieuwsbrief in de pop-up verschijnt de code automatisch in dezelfde pop-up. U kunt deze code kopiëren en invullen bij de kassa, voor de betaling.
Vul dan de kortingscode in tijdens de check-out, voordat u de betaling afrondt.